Tässä syksyn mittaan kun olen potenu vierotus oireita vaipan ompelusta mutta vaatteita ei ole tavallisella koneella ollut koskaan hauska ommella vaikka omassa koneessani ei ole mitään päin vastoin se on hyvä. Mutta saumuria olen mielinyt ja nyt se kuume kasvoi siihen mittaluokkaan jotta päätin ostaa sellaisen. Kyttäilin pitkään huutonettiä ja sielä ei mitään mainitsemisen arvoista ollut. Joten siirryin nettiin surffaamaan ja sieltähän löyty vaikka mitä. Jostakin kumman kautta eksyin loppujen lopuksi Jovilcon sivuille ja sieltä ensin silmään otti brotteherin käytetty saumuri jota kuitenkaan ei ollut sielä enään. Noh tällä myyjällä oli kuitenkin Berninan Bernette 007D eli vanha mallia oleva kone. Johon sain takuun ja hintaakin sillä oli kohtuudella. Niin ostin sen kuin sikaa säkissä. Huonoa konetta en saanut. Olen nyt ensimmäisen paidan ommellu kyseisellä saumurilla täytyy sanoa että hyvän sain ja olen erittäi tyytyväinen :) .

Tässä on kuva saumurista

Sitten tulikin vimma että nyt pitää saada ommellakin jotakin. Näin ollen leikkasin meijän pikkumiehelle paidan myllymuksujen apinatrikoosta ja kovasti olen tyytyväinen näin ensimmäiseksi tekeleeksi paita on hyvä. Koko on 110cm

Koulut ovat alkaneet ja kovasti tuoneet mukanaa sutinaa. Ens viikolla alotetaan elämä oikein lukkarien mukaan ja koitetaan siihen myös terapiat kesimmäisen kanssa sovittaa. Siinä sitä arjen riemua meillä onkin joksikin aikaa :D

Hyvää alkavaa viikkoa!